خرید پستی آویز حوله و دستمال کابینتی | takrawiran خرید اینترنتی

آویز حوله و دستمال کابینتی
برای خرید پس از کلیک روی دکمه خرید کالا و تکمیل فرم سفارش ، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید ، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.
قیمت : 30,000  تومان
خرید پستی
 
آویز حوله و دستمال کابینتی

آویز حوله و آویز دستمال کابینت وسیله ای برای در دسترس داشتن دستمال و حوله در آشپزخانه
آویز حوله و آویز دستمال کابینت در رنگ بندی متفاوت
آویز حوله کابینت و آویز دستمال 2تایی هامر با کیفیت بالا پلاستیکی ، با امکان خارج کردن میله وسطی و قراردادن دستمال کاغذی رولی

آویز حوله کابینت و آویز دستمال سبک و با قابلیت نصب بر روی انواع لبه کابینت
استفاده از فضای بدون مصرف بالای درب کابینت و کشوها در آشپزخانه
بدنه از جنس استیل ضد زنگ
بسیار کاربردی و دارای کیفیت بالا


 

جا دستمال رولی متال هوم در مدل کابینتی بزرگ مناسب برای نگهداری دستمال رولی طراحی و از جنس استیل تولید و به بازار عرضه گردیده است. طراحی این استند ها کمک میکند تا از فضاهای خالی داخل کابینت و کشو ها به بهترین نحو ممکن برای نگهداری دستمال های رولی استفاده نمائید. این جادستمال رولی در آشپزخانه ها و محیط ها بهداشتی کمک میکند تا دستمال های تمیز با فاصله ی مناسبی از دیگر لوازم نگهداری شوند.

 

 

جادستمال رولی متال هوم مورد استفاده در فضای بین کابینت بالا و پایین ضمن بهره برداری بیشتر از فضای آشپزخانه،دسترسی سریع به دستمال کاغذی را برای شما ممکن می سازد.شما می توانید ازین استند برای آویزان کردن حوله و دستمال نیز استفاده کنید. جا دستمال رولی متال هوم از جنس استیل با کیفیت است که از هرگونه زنگ زدگی بر روی آن ها جلوگیری می نماید. این محصول ازبراقیت قابل قبولی برخوردار می باشد .و نصب آن بسیار راحت و آسان و سریع صورت می پذیرد . 

 

قیمت این محصول 30000 تومان

 


قیمت : 30,000  تومان
خرید پستی