خرید پستی سه پایه نگه دارنده مونوپاد یانتنگ مدلYT -228 | takrawiran خرید اینترنتی

سه پایه نگه دارنده مونوپاد یانتنگ مدلYT -228
برای خرید پس از کلیک روی دکمه خرید کالا و تکمیل فرم سفارش ، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید ، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.
قیمت : 55,000  تومان
خرید پستی
  سه پایه نگه دارنده مونوپاد یانتنگ مدلYT -228

 

در ساخت سه پایه نگه دارنده مونوپاد یانتنگ مدلYT -228 از پلاستیک سخت و با کیفیت استفاده شده است. این سه پایه تنها با داشتن 200 گرم وزن، بسیار سبک می باشد. از آنجا که ارتفاع این پایه کمتر از 20 سانتی متر می باشد، می توان آن را یک مینی سه پایه رومیزی نامید که کارآیی متعددی دارد. از جمله کارآیی های متعدد این سه پایه می توان به پایه نگهدارنده گوشی موبایل، پایه نگهدارنده مونوپاد و پایه نگهدارنده دوربین های عکاسی کم وزن اشاره نمود. لازم به ذکر است که این سه پایه حداکثر می تواند 500 گرم وزن را به روی خود تحمل نماید.

 

 

به روی بدنه اصلی این سه پایه، گیره نگهدارنده گوشی موبایل تعبیه شده است. این گیره تنها برای نگه داشتن گوشی های حداکثر 5 اینچی کارآیی دارد. این گیره به راحتی از بدنه اصلی دستگاه جدا می گردد. بعد از جداسازی این گیره از بدنه، می توانید به کمک پیچ استاندارد 1.4 اینچی آن، مونوپاد یا دوربین عکاسی خود را به روی سه پایه قرار دهید. به کمک این سه پایه به راحتی و بدون لغزش دست و حتی بدون نیاز به کمک دیگران می توانید از لحظات با ارزش زندگی خود عکس هایی با کیفیت بگیرید.

 

 

سه پایه Yunteng YT-228 دارای سه عدد پایه ضد لغزش می باشد که برای اشغال فضای کمتر، پایه های آن جمع می گردد. به روی این سه پایه یک سری توپی شکل متحرک قرار گرفته است که با چرخش آن می توانید برای عکس خود بهترین زاویه را ایجاد کنید.

 

 

مشخصات محصول:

سه پایه نگه دارنده مونوپاد یانتنگ مدل YT-228

قابلیت نگهداری مونوپاد، گوشی موبایل و دوربین

دارای پایه هایی با قابلیت چرخش و تنظیم برای زوایای مختلف

دارای پد ضد لغزش

قابل استفاده به صورت سه پایه رومیزی

قابلیت قفل پایه ها

نگهداری دوربین یا مونوپادهایی تا ۵۰۰ گرم

 

قیمت این محصول 55000 تومان


قیمت : 55,000  تومان
خرید پستی