خرید پستی آبچکان دو طبقه فلزی | takrawiran خرید اینترنتی

آبچکان دو طبقه فلزی
برای خرید پس از کلیک روی دکمه خرید کالا و تکمیل فرم سفارش ، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید ، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.
قیمت : 160,000  تومان
خرید پستی

آبچکان دو طبقه فلزی

یکی از چالش هایی که بعد از شستن ظروف با آن مواجه هستیم؛ خشک کردن ظروف است. در صورتی که ظروف خیس را به گونه ای بچینیم که هوایی بین آنها عبور نکند ؛ در مدت زمان خیلی طولانی خشک می شوند و این امر باعث لکه کردن ظروف یا ایجاد بوی نامطبوع می گردد. برای اینکه بتوانید ظروف خود را به راحتی و در مدت زمان کوتاهی خشک کنید بهتر است از آبچکان های مناسبی استفاده کنید که در آن فاصله ظروف استاندارد باشد و تهویه به خوبی صورت گیرد. همچنین اگر کابینت از جنس چوب داشته باشید و ظروف خیس را درون یا روی کابینت قرار دهید باعث پوسیدگی چوب و آسیب دیدگی کابینت می شود. این محصول در رنگ های مشکی ، سفید و آبی تولید و عرضه شده است.

آبچکان دوطبقه ای از برند آدور با جنس فلزی و محکم خود ، بهترین نگهدارنده ظروف شما می باشد. این آبچکان در طبقه دوم خود داری 16 جایگاه می باشد که به خوبی ظروف کوچک و بزرگ در آن جای میگیرد و همچنین در طبقه پایین آن می توانید قاشق ، چنگال ، کاسه ، لیوان و لوازم دیگر را قرار دهید تا خشک شوند. ابعاد این استند 40x28x26 سانتی متر می باشد. جنس آبچکان فلزی با روکش ضدزنگ می باشد. بنابراین ضدخش و مقاوم دربرابر خوردگی می باشد و از وسایل با وزن بسیاربالا می تواند به راحتی نگهداری کند. از دیگر مزایای این محصول داشتن قبلیت تا شدن است. بنابراین میتوانید به راحتی آن را حمل کنید.

شما می توانید از این استند با طراحی کاربردی ویزه ای که دارد ؛به عنوان جایگاهی برای آویزان کردن جای قاشق جنگال با هر اندازه ای ، بهره بگیرید و به بهینه ترین شکل از آبچکان استفاده  کنید و فضای آشپزخانه را خلوت کنید. سبک و مقاوم با کمترین جا گیری ، بیشترین نظم را برای شما به ارمغان می آورد. میتوانید این استند را در کنار سینک یا حتی درون کابینت قرار دهید و پس از شستن ظروف ، آنها را منظم در این آبچکان بچینید. همچنین این استند باعث می شود ظروفی را که بیشتر لازم دارید ؛ در دسترس خود قرار دهید و در زمان مورد نیاز ، به سرعت آنها را بیابید. بهترین انتخاب برای برقراری نظم در آشپزخانه و خشک کردن سریع ظروف خیس ، پارچه ، لیوان ،میوه، قاشق و چنگال می باشد. این آبچکان ویژه باعث ایجاد جلوه زیبا و منظم در آشپزخانه شما خواهد شد.

قیمت این محصول160000تومان



قیمت : 160,000  تومان
خرید پستی