خرید پستی ارگانیزر حبوبات بزرگ keleds | takrawiran خرید اینترنتی

ارگانیزر حبوبات بزرگ keleds
برای خرید پس از کلیک روی دکمه خرید کالا و تکمیل فرم سفارش ، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید ، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.
قیمت : 95,000  تومان
خرید پستی

ارگانیزر حبوبات keleds

ارگانیزر حبوبات از جمله وسایلی است که باعث  نظم دهی و حفظ پاکیزگی و تازگی حبوبات می شود و بسیار کاربردی و مورد نیاز در هر آشپزخانه ای می باشد. در این ارگانیزر ها میتوانید انواع خشکبار را به خوبی نگهداری کنید و از آنها در برابر آلودگی و گرد و غبار محافظت کنید. اندازه مناسب و جنس بهداشتی باکیفیت از جمله ویژگی های منحصر به فرد این بانکه است.

مشخصات بانکه حبوبات سایز بزرگ :  رنگ شفاف ، مواد پلاستیک ، برند کلدز ، ظرفیت 2500 میلی لیتر ، حجم کالا 2500 میلی لیتر
ساخته شده از PPE پلاستیکی با کیفیت بالا، تست شده برای استفاده بادوام و ماندگاری طولانی. ظروف شفاف، تشخیص محتویات بدون نیاز به برچسب و نشانگر را آسان می کند. 


طراحی تقسیم: این تلگراف غلات دارای محفظه های قابل جابجایی است که به عنوان تقسیم کننده برای دسته بندی مواد غذایی، چند منظوره و کاربردی عمل می کند. برد پارتیشن داخلی را می توان جدا کرد. درجه بندی دقیق اندازه گیری روی بدنه، اندازه گیری و تقسیم بندی را آسان می کند. این ظروف نگهداری مواد غذایی دارای 4 درب کاملاً ضد هوا، ضد نشتی و نشت می باشد. درب های قفل کننده همچنین می توانند در برابر لکه ها مقاومت کنند، اطمینان حاصل کنند که هوا یا آب وارد ظرف نمی شود، که می تواند غذا را برای مدت طولانی تازه نگه دارد.


اندازه: 24.5cm*13.7cm*13.7cm . 2.5 لیتر، ظرفیت کافی برای ظروف نگهداری مواد غذایی با درب. مناسب برای نگهداری غلات، برنج، حبوبات، شکر، تنقلات، آرد، آجیل، غلات، قهوه، چای، چریو، میوه های خشک، چاشنی آشپزخانه، پاستا و حتی غذای حیوانات خانگی! صرفه جویی در فضا: این نگهدارنده های غلات بادوام مخصوصاً برای به حداقل رساندن فضا طراحی شده اند و به راحتی در یخچال، فریزر یا کمد شما قرار می گیرند که به شما امکان می دهد آشپزخانه را سازماندهی کنید و فضایی را در کمد انباری آزاد کنید. 

قیمت این محصول110000تومان



قیمت : 95,000  تومان
خرید پستی