استفاده از پد یا تشک صندلی برای سطوح سفت که نشستن را دچار مشکل می کند، بسیار ضروری است زیرا با کم کردن فشار وارده به ستون فقرات از کمر درد جلوگیری می نماید.بالشتک ها مدل‌های مختلفی دارند که معمولا بر روی کاناپه، مبل و صندلی ها استفاده می‌شوند و علاوه بر زیبایی که به این وسایل می‌بخشند موجب راحتی هر چه بیشتر هر فرد در هنگام استفاده از این لوازم می‌گردد.بالشتک صندلی مربع با روکشی از جنس پارچه های مرغوب دوخته شده و به همین منظور به بازار عرضه گردیده است.

 


 

پارچه‌ی این تشک ها در طرح ها و نقش ها و رنگ‌ های متنوعی تولید گردیده است و به دلیل کیفیت بالایی که دارد به مرور زمان و در اثر شستشو دچار رنگ پریدگی و یا تغییر حالت (شل شدن پارچه) نخواهد شد. از این‌رو شما می‌توانید بدون نگرانی از کاهش کیفیت، تشکچه را با دست و یا ماشین های لباسشویی شسته و برای استفاده‌های مجدد آماده کنید.همچنین دارای بندهایی برای بسته شدن به پایه ی مبل و صندلی هستند تا از افتادن و جابجا شدن آن جلوگیری کند.

 

 

این بالشتک های پارچه ای از مواد اولیه بسیار مرغوبی ساخته شده است و شما می‌توانید برای راحتی بیشتر، آن ها را در پشتی صندلی و یا بر روی نشیمنگاه آن قرار دهید. الیاف پنبه‌ای درون این تشکچه ها بسیار نرم بوده و نشیمنگاه مناسبی برای شما بر روی سطوح مختلف خواهد بود. همچنین الیاف نرم این کوسن ها با روکش‌های رنگی و زیبای پارچه‌ای محافظت می‌شود و شما می‌توانید مطابق با سلیقه خود آن‌ها را انتخاب و خریداری نمائید.

 

مشخصات کلی کالا:

پد صندلی پارچه‌ای

طرح مربع

دوخته شده از پارچه‌های مرغوب

در طرح ها و رنگهای متنوع و زیبا

با الیاف نرم و پنبه‌ای درون تشکچه ها

قابلیت شستشو با دست و ماشین لباسشویی

مناسب جهت استفاده بر روی صندلی، مبل، صندلی ماشین و …