خرید پستی سبد سینک استیل کشویی | takrawiran خرید اینترنتی

سبد سینک استیل کشویی
برای خرید پس از کلیک روی دکمه خرید کالا و تکمیل فرم سفارش ، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید ، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.
قیمت : 480,000  تومان
خرید پستی

سبد سینک استیل کشویی

سبدها در آشپزخانه بسیار پر کارد و ضرروی هستند.از سبد ها برای آبکشی ، شست و شو ، آبگیری و ... استفاده می شود . بهترین جنس برای انتخاب این سبدها، جنس استیل می باشد زیرا دارای دوام و کیفیت بسیار بالایی در برابر ضربه و حرارت زیاد نسبت به سایر جنس ها از قبیل پلاستیک دارا می باشد. این بار قصد داریم شما را با محصولی آشنا کنیم که کمی متفاوت تر از محصولات مشابه خود است.

سبد سینک کشویی با طراحی خلاقانه خود بسیار کاربردی و مفید است. جنس این سبد از استیل می باشد بنابراین ضدزنگ و خوردگی می باشد و در برابر حرارت بالا بسیار مقاوم می باشد. سبد آبکش استیل، دارای دسته های با قابلیت تنظیم کشویی می باشد و دسته های این سبد به صورت کشویی باز و بسته می شوند.زمانیکه دسته دو طرف این سبد را بکشید پس از باز شدن دسته ها، محکم یا به عبارتی قفل می شوند و تنها با فشار مجدد می توانید دسته هارا جمع کنید بنابراین به هیچ عنوان نگران بسته شدن آن حین ریختن مواد غذایی به درون آن نباشید. دستگیره های این سبد با روکش سیلیکونی خود باعث چفت شدن و عدم لغزش دسته ها روی سینک می شود.جنس محکم و با دوام این سبد به شما این امکان را می هد تا هرمیزان مواد غذایی را درون آن بریزید و از این محصول به بهترین شکل استفاده کنید.  

ابعاد این سبد به شکل ها مختلف قابل تنظیم است بنابراین در هرنوع سینک با هرسایزی قابل استفاده می باشد.ابعاد این سبد درحالت بسته 36X28X8 سانتی متر و درحالت باز 48X28X8 سانتی متر می باشد. می توانید این سبد را روی سینک قراردهید و شستشوی میوه ها ، آبکش کردن انواع غذا ، شستشوی سبزیجات ، شستشوی حبوبات و... را به راحت ترین شکل ممکن انجام دهید. بدین شکل سبد در بالای سینک قرار می گیرد و آب به راحتی از آن خارج می شود و باعث صرفه جویی در زمان و انرژی شما خواهد شد.

قیمت این محصول480000تومان



قیمت : 480,000  تومان
خرید پستی