خرید پستی ست نخ و سوزن EsEico | takrawiran خرید اینترنتی

ست نخ و سوزن EsEico
برای خرید پس از کلیک روی دکمه خرید کالا و تکمیل فرم سفارش ، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید ، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.
قیمت : 65,000  تومان
خرید پستی

ست نخ و سوزن EsEico

نخ و سوزن ابزارهای اساسی در خیاطی و دوخت و دوز هستند. نخ، که از الیاف مختلفی مانند پنبه، پلی‌استر یا ابریشم ساخته می‌شود، برای دوخت پارچه‌ها و مواد مختلف به‌کار می‌رود. سوزن‌ها نیز در اندازه‌ها و انواع متفاوتی موجودند و بسته به نوع دوخت و پارچه، انتخاب می‌شوند. سوزن‌ها بهتر است در جعبه یا محفظه‌های مخصوص قرار گیرند تا نوک آن‌ها کند یا زنگ‌زده نشود.

ست دوخت و دوز EsEico یک مجموعه کاربردی و کامل برای انجام تعمیرات و دوخت‌های فوری است. این کیت شامل طلق های نخ با رنگ‌های مختلف، 30 عدد سوزن در اندازه‌های مختلف، سنجاق قفلی، قیچی و یک متر نرم است. طراحی جمع و جور آن باعث می‌شود که به راحتی در کیف یا کوله‌پشتی جا شود و برای سفرهای خانوادگی، کاردستی‌ها یا تعمیرات روزمره ایده‌آل است. این کیت نه تنها برای مبتدیان بلکه برای افراد با تجربه نیز بسیار مفید و کاربردی است.

​این کیت دوخت و دوز از جنس پلاستیک با ابعاد 22.5 × 17.5 سانتی‌متر طراحی شده است. محتویات آن شامل 12 رنگ مختلف نخ، 30 عدد سوزن در اندازه‌های متفاوت، چرخ خیاطی، قیچی، نوار متر و سایر ابزار ضروری برای دوخت و دوز می‌باشد. این کیت مناسب برای مبتدیان و کسانی است که به دنبال تعمیرات ساده لباس و انجام پروژه‌های دوخت کوچک هستند.

قیمت این محصول 65000تومان



قیمت : 65,000  تومان
خرید پستی