خرید پستی جا دستمال حوله ای Limon | takrawiran خرید اینترنتی

جا دستمال حوله ای Limon
برای خرید پس از کلیک روی دکمه خرید کالا و تکمیل فرم سفارش ، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید ، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.
قیمت : 580,000  تومان
خرید پستی

جا دستمال حوله ای Limon

هولدر دستمال حوله‌ای یکی از وسایل کاربردی در آشپزخانه است که به نظم و سهولت دسترسی به دستمال حوله‌ای کمک می‌کند. طراحی زیبا و مناسب این محصول اهمیت زیادی دارد، زیرا علاوه بر کارایی، به دکوراسیون آشپزخانه جلوه‌ای زیبا و هماهنگ می‌بخشد. انتخاب یک هولدر با طراحی مدرن و جذاب می‌تواند محیط آشپزخانه را منظم‌تر و دلپذیرتر کند.

جا دستمال حوله‌ای Limon یک وسیله شیک و کاربردی برای نگهداری دستمال رولی در آشپزخانه است. این محصول با طراحی زیبا و مینیمالیستی خود، جلوه‌ای مدرن به آشپزخانه می‌بخشد که با ابعاد مناسب و استفاده آسان، به نظم‌دهی و استفاده بهینه از فضای آشپزخانه کمک می‌کند، در حالی که جلوه‌ای زیبا و لاکچری دارد.

هولدر دستمال لیمون با جنس پلاستیکی مرغوب، طراحی زیبا و مدرن دارد. این محصول با ابعاد استاندارد 15 در 10 سانتیمتر و متناسب برای آشپزخانه‌ها تولید شده و در رنگ‌های مختلفی عرضه می‌شود. به دلیل استفاده از مواد بادوام و مقاوم در برابر رطوبت، برای محیط‌های مرطوب همچون آشپزخانه‌ها مناسب است و به سادگی قابل تمیز کردن است.

قیمت این محصول 580000تومان



قیمت : 580,000  تومان
خرید پستی