خرید پستی محافظ ریشه فرش Fringe Protector | takrawiran خرید اینترنتی

محافظ ریشه فرش Fringe Protector
برای خرید پس از کلیک روی دکمه خرید کالا و تکمیل فرم سفارش ، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید ، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.
قیمت : 95,000  تومان
خرید پستی

محافظ فرش Fringe Protector

فرش به عنوان یکی از اجزای مهم دکوراسیون منازل، علاوه بر زیبایی و ایجاد گرما، نقش مهمی در فرهنگ و تاریخ بسیاری از کشورها، به ویژه کشور ما دارد. با گذشت زمان و استفاده مداوم، بخش‌های مختلف فرش از جمله ریشه‌ها که به عنوان حاشیه‌های سفید و ظریف در انتهای فرش قرار دارند، به دلیل تماس با گرد و غبار، کثیف و زرد می‌شوند. ریشه‌های فرش به دلیل ظرافت و رنگ روشن، نسبت به سایر قسمت‌های فرش بیشتر در معرض آلودگی قرار می‌گیرند و پاک کردن آن‌ها نیاز به دقت و روش‌های خاصی دارد تا به بافت و زیبایی فرش آسیب نرسد.

محافظ ریشه فرش یک وسیله کاربردی برای جلوگیری از کثیف شدن و آسیب دیدن ریشه‌های فرش است. این محافظ به راحتی روی ریشه‌های فرش قرار می‌گیرد و از آن‌ها در برابر گرد و غبار، آلودگی و ساییدگی محافظت می‌کند. نصب و جدا کردن این محصول بسیار آسان بوده و به حفظ زیبایی و تمیزی فرش کمک می‌کند. این محافظ انتخابی مناسب برای افزایش دوام و نگهداری بهتر از فرش است.

محافظ ریشه فرش از جنس پارچه نخی نیمه شفاف و باکیفیت ساخته شده است و برای فرش‌هایی با متراژ 9 متر مناسب است. این محصول به راحتی روی ریشه‌های فرش قرار می‌گیرد و با چسب مخصوص فیکس می‌شود. نصب آن آسان است و به حفظ نظافت ریشه‌ها کمک می‌کند.

قیمت این محصول 95000تومان



قیمت : 95,000  تومان
خرید پستی